Ján Laurenčík: Čo má robiť tvorca obsahu, aby sa nestal dinosaurom (28′)

Jana Malaga vás spolu so svojim hosťom, Jánom Laurenčíkom, komplexne prevedie naprieč časom tvorbou contentu – tentoraz o tvorcoch obsahu a tvorbe obsahu ako takej.

Jano skončil univerzitu v 2008, a v Basta Digital je 16 rokov 🙂 takže preto si dnes trufame na takýto audit tvorby a tvorcov obsahu.

V digitálnej agentúre Basta Digital sa špecializujú na SEO a performance kampane čiže venujú sa výkonnostnému marketingu.

 

Jana Malaga
Jana Malaga

Janka už pred rokmi založila prestížnu súťaž BLOGER ROKA, v ktorej boli rok čo rok oceňovaní tí najpopulárnejší a najtalentovanejší slovenskí blogeri. S prerodom blogerov na influencerov sa začala viac venovať práve influencer marketingu. Je jedným z najväčších slovenských expertov na influencer marketing, no jej doménou je aj ten obsahový. Svoje znalosti z content aj influencer marketingu zúročuje v Contedy - agentúre, ktorú hrdo a úspešne vedie od jej samotného začiatku. Keďže time manažment má v malíčku, keď sa nevenuje práci, teší sa zo spoločnosti svojich dvoch synov, pohára dobrého vína alebo poctivého jedla.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Najnovšie podcasty