UGC (User Generated Content)

Čo je UGC?

UGC (z anglického User-Generated Content) znamená obsah vytvorený používateľmi. Ide o fotografie, videá, recenzie, komentáre alebo iné príspevky, ktoré nevytvorila značka, ale samotní zákazníci alebo fanúšikovia.

Príklady UGC:

  • Recenzia na produkt na Instagrame

  • Fotka zákazníka s oblečením od danej značky

  • Video s rozbaľovaním balíka (unboxing)

  • Komentár pod príspevkom značky

Prečo je UGC dôležitý?

UGC je veľmi cenný, pretože pôsobí autenticky. Ľudia viac dôverujú obsahu od iných zákazníkov než klasickej reklame. Firmy preto často UGC zdieľajú, propagujú alebo ho používajú ako súčasť kampaní.

Miroslav Gerbel
Miroslav Gerbel

Miro vždy bol skejťák telom aj dušou. Po troch zlomených končatinách a štyroch stavcoch už iba dušou. Od svojich 14tich rokov sa venoval filmárčine, ktorú aj vyštudoval. Považuje sa za samozvaného odborníka na československú rapovú hudbu, čo ho priviedlo okrem práce s vizuálom aj ku copywritingu.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Iné otázky