Content marketing počas cesty zákazníka v B2B

Túžbou každej značky je mať mapu, vďaka ktorej nájde cestu ku svojim zákazníkom a zároveň si ich dokáže udržať. Prečo? Lebo udržanie zákazníka je 7-krát lacnejšie ako získanie nového!

Väčšina marketérov a obchodníkov sa po nákupnom rozhodnutí na zákazníka vykašle alebo maximálne použije pri tvorbe komunikačnej stratégie Kaushnikov model (See, Think, Do, Care).

Norbert Lojko, skúsený marketér, zručný komunikátor, prezentátor, vyjednávač a líder prinesie pohľad na 6 stages customer journey v B2B z hľadiska budovania customer experience (CX).

Norbert má ukončené MBA vzdelanie so špecializáciou na marketing manažment. MBA absolvoval na The Open University Business School z Milton Keynes (UK). Pracoval ako manažér v médiách, mediálnych a reklamných agentúrach, veľkej medzinárodnej firme i veľkej domácej firme. Jeho priame skúsenosti sú z FMCG, Médií, Reklamy a Hazardných hier.

Tento raz pôjde o tandem talk – Norbert bude hovoriť o Customer Journey v B2B marketingu a Jana Malaga bude dopĺňať jednotlivé kroky o (ne)vhodný content – obsahovú stratégiu pre B2B marketing.

Kľúčovými témami talku sú CX ako customer experience, B2B ako Business To Business.

 

Jana Malaga
Jana Malaga

Janka už pred rokmi založila prestížnu súťaž BLOGER ROKA, v ktorej boli rok čo rok oceňovaní tí najpopulárnejší a najtalentovanejší slovenskí blogeri. S prerodom blogerov na influencerov sa začala viac venovať práve influencer marketingu. Je jedným z najväčších slovenských expertov na influencer marketing, no jej doménou je aj ten obsahový. Svoje znalosti z content aj influencer marketingu zúročuje v Contedy - agentúre, ktorú hrdo a úspešne vedie od jej samotného začiatku. Keďže time manažment má v malíčku, keď sa nevenuje práci, teší sa zo spoločnosti svojich dvoch synov, pohára dobrého vína alebo poctivého jedla.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Najnovšie podcasty