Evergreen trendy 2024: Influencer marketing na Slovensku (7′)

Ako vidí Jana Malaga, špecialistka na influencer marketing, influencer marketing v roku 2024?

Ktoré trendy sú stale trendami?

Toto sú tie 3 veci, na ktoré je podľa Jany potrebné myslieť aj tento rok.

Nie sú to nové veci, ale stále sú v kurze:

  • Dlhodobá spolupráca s ambasádormi nahrádza krátke kampane s influencermi. Máte vaša značka už svoju tvár?
  • Video obsah bude dominovať, nielen na TikToku. Ako generácia Z vyhľadáva informácie na sociálnych sieťach?
  • Rozhodnutie medzi mikro a mega-influencermi závisí od cieľov kampane. A inak, menej reklám nemusí vždy znamenať lepší výkon influencera.

Jana Malaga
Jana Malaga

Janka už pred rokmi založila prestížnu súťaž BLOGER ROKA, v ktorej boli rok čo rok oceňovaní tí najpopulárnejší a najtalentovanejší slovenskí blogeri. S prerodom blogerov na influencerov sa začala viac venovať práve influencer marketingu. Je jedným z najväčších slovenských expertov na influencer marketing, no jej doménou je aj ten obsahový. Svoje znalosti z content aj influencer marketingu zúročuje v Contedy - agentúre, ktorú hrdo a úspešne vedie od jej samotného začiatku. Keďže time manažment má v malíčku, keď sa nevenuje práci, teší sa zo spoločnosti svojich dvoch synov, pohára dobrého vína alebo poctivého jedla.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Najnovšie podcasty