Katarína Očovanová: Čo obnáša práca influencer marketéra (16′)

Manažér v digitálnej agentúre, ktorá sa špecializuje na influencer marketing, má zodpovednosť za riadenie a koordináciu celej oblasti influencer marketingu. Kľúčovou úlohou je zabezpečiť, že kampane s influencermi sú plánované, implementované a spravované.

Spolu s Katarínou Očovanovou, senior influencer marketing manažérkou z našej agentúry Contedy sme sa detailne porozprávali o úlohách influencer marketéra a o tom, ako to vyzerá v našej agentúre.

Jana Malaga
Jana Malaga

Janka už pred rokmi založila prestížnu súťaž BLOGER ROKA, v ktorej boli rok čo rok oceňovaní tí najpopulárnejší a najtalentovanejší slovenskí blogeri. S prerodom blogerov na influencerov sa začala viac venovať práve influencer marketingu. Je jedným z najväčších slovenských expertov na influencer marketing, no jej doménou je aj ten obsahový. Svoje znalosti z content aj influencer marketingu zúročuje v Contedy - agentúre, ktorú hrdo a úspešne vedie od jej samotného začiatku. Keďže time manažment má v malíčku, keď sa nevenuje práci, teší sa zo spoločnosti svojich dvoch synov, pohára dobrého vína alebo poctivého jedla.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Najnovšie podcasty