V lete minulého roka presiahol TikTok miliardu užívateľov. Našu pozornosť v rámci podcastov si opodstatnene zaslúži, aj kvôli tomu, že nejedna značka uvažuje čí spolupracovať s tvorcami obsahu na TikToku, alebo či si založiť firmený TikTok profil. Nie sú si ale istí, pochybujú či ich obsah na TikToku dokáže zaujať.
Michal Totka, z Tiktoku je známy aj ako “Mikél”, sa s nami podelil o svoje skúsenosti na TikToku.
V diskusii s Michalom Totkom sa dozviete:
- Aké sú prognózy TikToku pre rok 2022?
- Aké témy rezonujú na TikToku?
- Ako je to na TikToku s hejtermi?
- Ktoré značky to na TikToku vedia?
- Tipy aký obsah dokáže na TikToku zaujať a prečo?
Diskusiu moderuje Jana Malaga, ktorá je špecialistkou na obsahový marketing a influencer marketing v boutique content marketing house Content agency.
Content marketing od a po zet sú diskusie so slovenskými odborníkmi z rôznych marketingových oblastí, ktorých spája láska k tvorbe obsahu.