Pre ktoré slovenské značky je TikTok vhodný?

V lete minulého roka presiahol TikTok miliardu užívateľov. Našu pozornosť v rámci podcastov si opodstatnene zaslúži, aj kvôli tomu, že nejedna značka uvažuje čí spolupracovať s tvorcami obsahu na TikToku, alebo či si založiť firmený TikTok profil. Nie sú si ale istí, pochybujú či ich obsah na TikToku dokáže zaujať.

Michal Totka, z Tiktoku je známy aj ako “Mikél”, sa s nami podelil o svoje skúsenosti na TikToku.

V diskusii s Michalom Totkom sa dozviete:

  • Aké sú prognózy TikToku pre rok 2022?
  • Aké témy rezonujú na TikToku?
  • Ako je to na TikToku s hejtermi?
  • Ktoré značky to na TikToku vedia?
  • Tipy aký obsah dokáže na TikToku zaujať a prečo?

Diskusiu moderuje Jana Malaga, ktorá je špecialistkou na obsahový marketing a influencer marketing v boutique content marketing house Content agency.

Content marketing od a po zet sú diskusie so slovenskými odborníkmi z rôznych marketingových oblastí, ktorých spája láska k tvorbe obsahu.

Jana Malaga
Jana Malaga

Janka už pred rokmi založila prestížnu súťaž BLOGER ROKA, v ktorej boli rok čo rok oceňovaní tí najpopulárnejší a najtalentovanejší slovenskí blogeri. S prerodom blogerov na influencerov sa začala viac venovať práve influencer marketingu. Je jedným z najväčších slovenských expertov na influencer marketing, no jej doménou je aj ten obsahový. Svoje znalosti z content aj influencer marketingu zúročuje v Contedy - agentúre, ktorú hrdo a úspešne vedie od jej samotného začiatku. Keďže time manažment má v malíčku, keď sa nevenuje práci, teší sa zo spoločnosti svojich dvoch synov, pohára dobrého vína alebo poctivého jedla.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Najnovšie podcasty