Prečo by ste sa mali zaujímať o natívnu reklamu?

Ako môže byť reklama natívna? Je slovenský konzument obsahu na túto formu reklamy náchylný a vie ho chytiť za srdce? Aké princípy dodržiavať pri tvorbe natívnej reklamy, aby sa z toho nestala len reklama?

Kto pozná Filipa Kunu a mal príležitosť počúvať aspoň jednu jeho prezentáciu či vidieť video z tejto prezentácie, razom pochopí, že Filip nehovorí o vate a nikdy ho nebudute počuť povedať slovo možno. On na betón vie a dokáže to verifikovať aj prípadovými štúdiami či analýzami.

 

Jana Malaga
Jana Malaga

Janka už pred rokmi založila prestížnu súťaž BLOGER ROKA, v ktorej boli rok čo rok oceňovaní tí najpopulárnejší a najtalentovanejší slovenskí blogeri. S prerodom blogerov na influencerov sa začala viac venovať práve influencer marketingu. Je jedným z najväčších slovenských expertov na influencer marketing, no jej doménou je aj ten obsahový. Svoje znalosti z content aj influencer marketingu zúročuje v Contedy - agentúre, ktorú hrdo a úspešne vedie od jej samotného začiatku. Keďže time manažment má v malíčku, keď sa nevenuje práci, teší sa zo spoločnosti svojich dvoch synov, pohára dobrého vína alebo poctivého jedla.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Najnovšie podcasty