Marek Fašiang, Kvetka Horváthová a aj dcérka Tamari Heribanovej mohli na vlastnej koži, teda zúbkoch, zažiť prvotriednu starostlivosť odborníkov z Schill Dental Clinic. Milujeme kampane, ktoré klientovi aj vybraným osobám prinášajú úsmev na tvári.
Vtedy si povieme, že to bol dobrý výber, keď je službou a prístupom od danej značky natoľko nadšený, že sa stane ich novým klientom 🙂
Lebo chceme, aby bol obsah od influencera publikovaný od srdca.
Ako vybrať vhodného influencera pre zubnú kliniku?
Priznáme sa, nevyrieSCHILLi sme to jednoducho a rýchlo. Vyžadovalo si to zapojenie viacerých kolegov, ktorí najprv po zadefinovaní vhodných cieľových skupín vytvorili zoznam vhodných persón. Tie sme následne telefonicky kontaktovali a objasnili sme filozofiu a pôsobenie klienta, predstavili ich služby.
Hľadali sme persóny, ktoré ešte nespolupracujú s inou klinikou, zároveň by radi využili služby tejto dentálnej kliniky. Takto sa nám potreba a dostupnosť pekne prekryli…. dialóg pokračoval. Nasledovali objednávky a zmluvy, doladzovali sme termíny. Na konci kampane boli obe strany spokojné a tým pádom aj my, že sme zo spoločne vyrieSCHILLi.
@littleking.sk
@schilldentalclinic
@kvetkah