Ako sme spojili legendy

„Šao-mi“, ako sa správne táto značka číta, je aktuálne najrýchlejšie rastúcou technologickou firmou na svete 📈🌱 Toto partnerstvo pre nás od začiatku znamená viac než len obchodný krok: je to cesta nových príležitostí a možností, ktorou spolu kráčame 👣

V najnovšej spolupráci sme spojili hneď 3 silné mená.

A opäť to nebolo „len“ o oslovení influencerov.

✍🏻 Najskôr sme značke pomohli navrhnúť čo najzmysluplnejšie znenie slovenského claimu pre túto kampaň. Víťazom sa stal: ,,Zaostrené na legendu’’

🎯 Ku claimu sme našli vtipný insight, na ktorom sme postavili kreatívu kampane

💬 Do videospotu sme obsadili trojicu slovenských mužských celebrít: legendárneho hokejistu Borisa Valábika, známeho herca Vladka Kobielskeho a internetovú superstar Olivera Oswalda

🎥 Výsledné video bolo publikované na všetkých 3 profiloch, vďaka čomu sme maximalizovali jeho zásah

A jeho mimoriadne výsledky už hovoria sami za seba:

  • Video si prehralo už 400-tisíc ľudí 👁️
  • Viac ako 8600 z nich označilo, že sa im páči 👍
  • A ožilo to aj v sekcii komentárov 💬 90+ pozitívnych reakcií od ľudí, ktorých video pobavilo

zaostrené na legendu