Obsah tvorený influencermi je jednoducho autentickejší. A to najmä v prípade, že si zvolíte talentovaného tvorcu obsahu, ktorý je v spoluprácach vyberavejší a jeho publikum presne vie, čo od neho môže očakávať. Tu sa opláca znova upriamiť pozornosť aj na nano a micro influencerov.
Spoznajte výhody využívania obsahu od influencerov
Výber influencera je naozaj veľmi dôležitý. Zákazníci influencerom veria viac ako billboardom, bannerom či inej bežnej forme reklamy, voči ktorej sme už mnohí imúnni. Je mimoriadne dôležité, aby vaše publikum vnímalo zvoleného influencera ako dôveryhodného. Obsah, ktorý pre vás vytvorí, budú následne vnímať rovnako.
Mnohí influenceri sú talentovaní video tvorcovia, fotografi či blogeri. Prezdieľavajte ich výstupy aj na vlastných sociálnych sieťach.
Cena tvorcov obsahu
Otvorene. Spolupráca s influencerom je stále lacnejšia ako organizovanie profesionálneho fotenia. Ak ste značka, ktorá sa venuje predaju módnych doplnkov, oblečenia, alebo v zásade čohokoľvek vizuálne atraktívneho, dohodneme sa za vás s influencerom, aby pre vás nafotil obsah, ktorý využijete aj na vašich sociálnych sieťach. Najmä, ak ide o tvorcu, ktorý dokázal, že vie vytvoriť fotky, ktoré spĺňajú vaše štandardy.
Tomuto trendu sa nevyhýbajú ani veľké značky. Reserved, s ktorým ako agentúra spolupracujeme, pravidelne využíva fotografie od influenceriek vo svojom newslettri či na sociálnych sieťach.
Na čo organizovať drahé profesionálne fotenie, keď influenceri vám vedia pripraviť rovnako kvalitný obsah? Značka Reserved už to pochopila a fotky od influencerov pravidelne využíva aj vo vlastnom newslettri:
Na snímke slovenská influencerka Sisa Križanová. Zdroj foto: Reserved
@sisa_kr
@maria.dusicka