Muk-bang je online video či prenos, v ktorom broadcaster konzumuje veľa jedla a rozpráva sa pri tom so svojimi hosťami či komunitou. Akokoľvek zvláštne sa to môže zdať, v Kórei, odkiaľ aj názov pochádza, ide o veľmi populárnu formu zábavy. Streamerom ľudia posielajú finančné dary, alebo zarábajú na reklame so značkami, ktoré sa s nimi chcú spojiť.
Presne takéto niečo sme zrealizovali a “naša” influencerka @janahrmi pre najpopulárnejší reťazec reštaurácií s kuracím mäsom na svete KFC. Cieľom bolo vytvoriť brand-awareness kampaň a podporiť novinku – sendvič Sunny Twister.
Video toho, ako so svojou babkou obeduje vyprážané kurčatá videlo cez v čase spustenia kampane (koniec leta 2018 až 80.000 ľudí), po roku a pol sa toto číslo vyšplhalo na 107K a ma krásnych 219 komentárov.
V priemere si ho pozerali 6,5 minúty, tj venovali mu viac ako pol milióna minút svojej pozornosti. Zaujímavé je, že podľa YouTube štatistík až 91% divákov boli ženy.