Začiatkom septembra sme spolu s obľúbenými mladými tvorcami obsahu Samom Procházkom a Oliverom Oswaldom realizovali kampaň pre značku Corny Big, ktorej cieľom bolo zvýšiť povedomie o značke sladkých cereálnych tyčiniek. Na kampani sme spolupracovali s agentúrou Initiative.
Chalani pripravili súťažné video, ktoré spoločne zverejnili na svojich profiloch na Instagrame. Samo Procházka, známy aj pod menom Graciosooo, vtipné video s pointou zároveň zverejnil aj na svojom TikToku. A výsledok? Dá sa povedať, že sme tak rýchlo narastajúci počet videní ani nestíhali sledovať.
TikTok štatistiky:
- Počet zhliadnutí: 968 700
- Percento ľudí, ktorí videli celé video: 30,11 %
- Počet páčikov: 128 900
- Počet komentárov: 275
Instagram štatistiky:
- Počet zhliadnutí: 96 903
- Počet páčikov: 17 400
- Počet komentárov: 601
Rekordné video videlo dohromady až milión Slovákov. Súťaž zožala veľký úspech a chalani dokonca jednému z výhercov prišli kartón plný tyčiniek Corny Big odovzdať osobne.
Zdroj foto: TikTok/graciosoooo, Instagram/oswaldphotos
Čomu vďačíme za úspech
Pôvodne sa v tejto kampani uvažovalo o tom, že by Oliver aj Samo pripravili obsah pre klienta každý samostatne. Po dohode sme však všetci usúdili, že bude oveľa lepšie, ak obsah pripravia spoločne a spolu ho aj zverejnia. Dôležité bolo, aby pripravený obsah zapadal do konceptu oboch tvorcov a aby ľudia vo videu našli presne to, prečo chalanov radi sledujú. Vtip, pointu a zábavu. To sa podarilo a výsledkom bolo najsledovanejšie video, ktoré sme v spolupráci s influencermi pre klienta v tomto roku pripravili.