So spoločnosťou Hell Energy 🔥 máme za sebou viacero úspešných kampaní a krátko pred Vianocami nás oslovili s požiadavkou na ďalšiu veľkú kampaň.
Vianočná výzva
Čo pre vás znamenajú Vianoce? Pre nás čas radosti, osláv s našimi najbližšími a spoločných momentov 👨👩👧👦, pri ktorých určite nemôže chýbať dobré jedlo a pitie.🍴🥤 Spoločnosť Hell Energy sa počas týchto sviatkov rozhodla priblížiť ľuďom osviežujúce nealkoholické nápoje XIXO – a to prostredníctvom kampaní s influencermi vo viacerých európskych krajinách, vrátane Slovenska. 🌍
Cieľom kampane bolo ukázať široké portfólio nápojov XIXO a zvýšiť o nich povedomie. Nebolo to však také jednoduché…
👉 Potrebovali sme nájsť 7 influencerov (na IG aj TT) so 100K+ followerov, ktorí vytvoria 2 reels.
👉 Obdržali sme detailné a obsiahle zadanie na výstupy – o to dôležitejšia bola kreativita tvorcov.
👉 Kampaň sme mali spustiť v období, ktoré je preplnené reklamou a marketingovými aktivitami.
Box s prekvapením
Do tejto kampane sme zapojili influencerov, s ktorými sme už mali dobrú skúsenosť z predošlých spoluprác pre Hell, a doplnili ich novými tvárami. 👥 Na Instagrame sme vybrali: @xenia_gregusova, @biankarumanova, @andreasaky a na TikToku: @jovinecko, @valden.sk, @sarastangelova, @lifebymatus.
Každému z nich sme poslali kartón nápojov vo všetkých príchutiach 🎁, aby mali možnosť zoznámiť sa s produktami a vybrať si svojich favoritov. Ich úlohou bolo cez ,,in use’’ obsah ukázať, ako sa tieto soft drinky hodia k rôznym sviatočným príležitostiam – či už pri štedrovečernom stole 🍽️, počas pečenia vianočných koláčov 🍪 alebo pri hraní spoločenských hier. 🎲
Výsledky kampane
- 1,3 milióna zhliadnutí výstupov na Instagrame + 947 tisíc zhliadnutí na TikToku!
- Dosiahli sme priemerné CPE 0,75€ – čo je pri súčasných kampaniach s influencermi skvelý výsledok!
- Získali sme pre značku 14 unikátnych videí od stotisícových influencerov!
Pozrite si napríklad: Vianoce s Valdenom a Sárou / pieseň na želanie od Joviškriatka / priateľské herné posedenie u Xénie a Lukáša / ako Matúš s Andreou oslávili sviatky na diaľku
Spolupráca očami klienta
,,Kampaň na sýtené nápoje XIXO, ktorá bola komunikovaná prostredníctvom influencerov v slovenskom online priestore v zastúpení Agentúry Contedy, môžeme jednoznačne označiť za úspešnú. Spolupráca s vybranými influencermi priniesla značke XIXO zvýšenú viditeľnosť a povedomie medzi cieľovou skupinou. Ako pozitíva by sme vyzdvihli: kvalitný obsah generovaný influencermi a pozitívnu spätnú väzbu od sledovateľov. Celkovo kampaň splnila naše očakávania a potvrdila, že spolupráca s influencermi je efektívny spôsob, ako zvýšiť povedomie o našej značke.’’
– Roland, Marketing manager Hell Energy SK