O kráľovnách slovenského Instagramu sa už veľa popísalo a to, kto má právo nasadiť si túto korunu, necháme na rozhodnutie každého jedného z vás. Avšak, ak ide o predstavenie značky s oblečením, prípadne spropagovanie čohokoľvek z oblasti módy, po skúsenostiach sa nedá inak ako klientom odporúčať práve Tatianu Židekovú a jej Instagram účet.
Tatiana je známa tým, že sa na svojom profile venuje prevažne lifestylovým témam, móde, rodine, zdravému životnému štýlu a cvičeniu. Móda je jej jednoznačne blízka a aj preto spolu s nami už roky pripravuje obsah pre e-shop s oblečením Factcool.
Ak túto značku poznáte, určite viete, že pravidelne spolupracuje s viacerými influencermi. Niektorí sa menia a iní zostávajú. Tou, ktorá zostáva, je aj Tatiana, a to vďaka jej skvelým výsledkom.
Keďže spolu pracujeme už dlho, vieme, čo od nej môžeme očakávať. Aj napriek tomu nás však v novembri tohto roka pri zasielaní klasických štatistík veľmi milo prekvapila.
Tatiana pre klienta pripravila výstupy vo forme Instagram postu a série stories. Práve v stories nechýbali linky na konkrétne kúsky oblečenia, ktoré vo videách či na fotkách prezentovala. Pri týchto linkoch je dôležité sledovať najmä počet preklikov na e-shop (klient sem vie nasadiť aj špeciálny UTM link).
Keď sme si spočítali, koľko užívateľov sa z Tatianiných stories prekliklo na e-shop nášho klienta, bolo to číslo, kvôli ktorému sme museli rozšíriť kolónku v reporte určenú na tento údaj.
@tatianazidekova
Instagram štatistiky:
Celkový počet preklikov zo stories: 47 282
Séria stories, ktoré Tatiana na svojom účte zverejnila, obsahovala aj link na e-shop. Dohromady sa z jej stories na stránku klienta prekliklo takmer 50-tisíc ľudí. Len pre porovnanie, to je zároveň aj celodenná návštevnosť portálu Život.sk z 13. decembra 2022.
@tatianazidekova
Čomu vďačíme za úspech?
Rekordný počet preklikov na e-shop s oblečením nebol spôsobený žiadnou náhodou. Môže za to jednak popularita vhodne zvoleného influencera a jeho etablovanosť v danom segmente, ale tiež fakt, že Tatiana Žideková sa už dá považovať aj za neoficiálneho ambasádora značky. S klientom spolupracuje dlhé roky a ľudia sú zvyknutí, že na jej profile nájdu kúsky práve z tohto e-shopu.
Mnohí jej sledovatelia čakajú na takmer každomesačné #ootd (outfit of the day) a v neposlednom rade aj na zľavové kódy na nákup, ktoré takmer vždy jej výstupy sprevádzajú. Práve dlhodobé spolupráce s influencermi sú to, k čomu by mala každá značka vo svojej dlhodobej stratégii smerovať.
@tatianazidekova
Dôkaz, že je to vydarená performance kampaň potvrdil aj získaný zlatý PIE 2023.