Rekordný predaj domov na Black Friday

Rok 2023 sa zapísal do histórie ako obdobie, ktoré prevrátilo trh s nehnuteľnosťami naruby – úrokové sadzby na hypotéky dosiahli 20 ročný vrchol, v dôsledku čoho sa počet predaných nehnuteľností prepadol na historické minimum. Chopiť sa kampane na predaj domov v týchto časoch preto bola výzva, ale nič čo by sme v Contedy nezvládli. 💪

FUNGUJE INFLUENCER MARKETING AJ V STAVEBNÍCTVE A BÝVANÍ?

Spoločnosť Dom Snov je dlhodobo najväčším dodávateľom nízkoenergetických domov na Slovensku. Každoročne organizujú na jeseň Black Friday akciu spojenú s DOD vzorových domov. Tentokrát ponúkali rodinné domy za 100.000 eur vrátane DPH. Cieľ kampane bol teda jasný – zvýšiť predaje domov počas Black Friday. Otázkou ostalo, ako na to?

Keďže typické formáty, ktoré dominujú kampaniam v segmente stavebníctva a realít, sú prevažne video prehliadky či vizuálne pekné fotografie, rozhodli sme sa vyšľapať novú cestu. Kampane na nehnuteľnosti predsa nemusia byť nudné a plné odborných informácií, a preto sme sa rozhodli aj v tejto oblasti trochu experimentovať s influencer marketingom na sociálnych sieťach.

Našou najväčšou výzvou bolo nájsť správnu cieľovú skupinu. Zamerali sme sa na ľudí, ktorí nad kúpou  domu už uvažovali, ale čakali na ideálnu príležitosť. Ako však zaujať týchto, prevažne mladých ľudí, ktorí riešia svoje prvé bývanie? My sme stavili na zábavný a autentický obsah s moderátorom Európy 2 Samom Procházkom, ktorý je populárny aj vďaka svojim vtipných skečovým videám.

KAMPAŇ S INFLUENCEROM ZOŽALA MIMORIADNY ÚSPECH

Výborné výsledky sme zaznamenali v organickej aj platenej propagácii. Videá sa tešili veľkej obľube a vtipné hlášky z nich sa dokonca stali virálnymi. Že sa “nový” formát v segmente stavebníctva a realít oplatil, nám potvrdili aj samotné výsledky kampane:

🎯  Videá dosiahli za krátky čas cez 1.000.000 pozretí a viac ako 12.000 reakcií

🚪   Vzorové domy počas DOD navštívilo 2-násobne viac ľudí, ako za rovnaké obdobie minulý rok

🏘️  Počet predaných rodinných domov prekonali klientove očakávanie až 3-násobne

 

A POTEŠILI NÁS AJ POZITÍVNE SLOVÁ KLIENTA

“Spolupráca s agentúrou Contedy nás príjemne prekvapila. Na začiatku sme nemali vysoké očakávania – náš cieľ bol predať 12 rodinných domov počas kampane „Black Friday“. Aj 20 predajov by bolo vysoko nad naše očakávania. V minulosti sme viackrát boli aj na televíznych obrazovkách v reláciách Modré z neba či Nové bývanie, a mali sme dokonca vlastnú televíznu reláciu Dom Snov. Traffic na našich stránkach bol v tomto mesiaci porovnateľný s obdobím, keď sme boli na televíznych obrazovkách. Čo však nie je porovnateľné, je investícia do reklamy. Propagácia našej spoločnosti touto formou sa nám osvedčila a určite budeme pokračovať aj v užšej spoluprácii aj s Graciosoom, ktorého humorné podanie zaujalo našu cieľovú skupinu.“

Opäť sme teda potvrdili, že experimentovanie do marketingu na sociálnych sieťach skrátka patrí, a že vhodne nastavené influencer kampane dokážu klientom v akomkoľvek segmente priniesť nečakané výsledky 🏆