Upozorňujeme, ak ste hladný, nečítajte ďalej. Spolu s foodblogerkami a SOS Quinoou sme pripravili lahodné recepty pre všetky mlsné jazýčky.
Aké bolo zadanie?
Rozšírenie povedomia o produkte SOS Quinoa prostredníctvom blogerov.
Poskytnutá služba
Zvýšenie povedomia o produkte SOS Quinoa prirodzeným a efektívnym spôsobom prostredníctvom zaujímavých a rozmanitých receptov jednotlivých blogerov.
Dosah a rozsah
Pre klienta sme vybrali 5 foodblogeriek:
1. Chuť od Naty,
2. Coolinári,
3. Story of a cake,
4. La petit,
5. Fitrecepty.
Realizácia
- Naším prvým krokom bolo vyselektovanie relevantných blogerov podľa požiadaviek klienta.
- Blogerky navrhli rozličné typy receptov, z ktorých si klient vybral od každej 3 (dokopy 15 receptov).
- Klient poslal blogerkám produkty, ktoré potom používali vo svojich receptoch.
- Podmienkou bolo použiť aspoň na jednej fotografii product placement značky SOS. Následne ich dievčatá zaslali na autorizáciu.
- V priebehu 2 mesiacov realizovali dámy sériu sladkých a slaných receptov s použitím promovaného produktu SOS Quinoa (každá blogerka uverejňovala 3 recepty).
- Recepty uverejňovali na svojich blogoch na základe redakčného kalendára, ktorý sme vopred vytvorili a následne zdieľali na Facebooku a Instagrame.
„Spoločný dosah na Facebooku bol viac ako 75 000
a na Instagrame bolo zasiahnutých takmer 150 000 followerov.“
Jana Malaga
Top prínos
Cieľom kampane bolo zasiahnuť cieľovú skupinu, ktorá sa zaujíma o oblasť gastronómie, rada skúša nové recepty a má vášeň pre varenie. Rozšírili sme tak povedomie o produkte SOS Quinoa prirodzeným a nenúteným spôsobom prostredníctvom atraktívnych receptov, ktoré boli uverejňované na 3 kanáloch:
- na blogoch dievčat,
- na ich facebookových profiloch,
- na ich instagramových profiloch.
Návrhy na zlepšenia
Keďže ide o hodnotný obsah, ktorý sme dopomohli vytvoriť, bola by škoda ho nezviditeľniť ešte viac. Návrhy na ďalšie rozvíjanie a recyklovanie sú rôzne. Vytvorených bolo 15 zaujímavých receptov, čo otvára brány novým možnostiam spracovania vo forme:
- newslettera,
- emailového marketingu,
- malej knižky receptov,
- kalendára,
- vlastnej mikrostránky plnej receptov s použitím SOS produktov,
- a inej distribúcie.