Aj vás nová zmena na Facebooku (ne)milo prekvapila? Nezúfajte, nie ste jediní. Tu sú tipy, pomocou ktorých nestratíte kontakt so svojimi fanúšikmi, čitateľmi a sledovateľmi aj napriek Prieskumníku.
1# Zaplaťte si reklamu
Ako prvá možnosť, ktorá sa hneď naskytá na vyriešenie tejto situácie, je zaplatiť si propagáciu svojich príspevkov. Práve takéto vyriešenie vašej situácie by Facebook najviac preferoval, no ak nechcete míňať zbytočné peniaze na oslovenie svojich čitateľov, tak sa inšpiruje jedným z našich ďalších tipov.
VEDELI STE ŽE: keďže newsfeed obsahuje zrazu menej kontentu a je tam v týchto dňoch „väčšia nuda“, váš boostovaný kontent si fanúšikovia ľahšie nájdu.
2# FB skupina
Ak ešte len rozbiehate svoju FB stránku a nemáte tam aj tak veľa fanúšikov, sústreďte svoju energiu do vybudovania novej FB skupiny. Na rozdiel od FB page, tu sa oznámenie o novom pridanom príspevku zobrazí každému členovi v skupine.
3# Posilnite Instagram
Ďalšou možnosťou je posilniť svoj Instagramový profil, ktorý využívate na propagáciu blogu. Toto riešenie však neberte ako dlhodobé, pretože ktovie aké zmeny plánuje Instagram. Keďže patrí pod FB. Preto aj tí, ktorí majú vybudovanú svoju hlavnú fanúšikovskú základňu na Instagrame nie sú úplne zahojení.
Mohlo by Vás tiež zaujímať: 5 tipov ako sa stať na Instagram lepším
4# Skamaráťte sa viac s Googlom
Určite ste už počuli o SEO. Ak nie, tak by ste si mali prečítať zopár článkov k tejto téme, googlite. Práve blog je miesto, kde vytvárate unikátny obsah, ktorý google miluje a bude ho milovať ešte viac a posielať naň viac čitateľov ak budete dodržiavať viaceré SEO fígle.
5# Budujte si mailovú databázu
Najistejšie však bude, ak všetku svoju snahu dostať sa k vašim čitateľom sústredíte do budovania mailovej databázy, aby ste vedeli svojich priaznivcov informovať o novom obsahu na svojom blogu. Blog patrí vám a nemusíte sa na ňom obávať žiadnych neočakávaných a nepríjemných zmien, tak to využite naplno. Ak na propagáciu noviniek na vašom blogu ešte nepožívate newsletter, teraz je ten správny čas začať. Tým si zaistíte, že vaši čitatelia budú môcť v prípade záujmu odoberať váš newsletter a zostať tak v obraze. Direct mail je jedným z najefektívnejších marketingových nástrojov. Teraz už len stačí motivovať čitateľov, aby váš newsletter odoberali.
Ako pripraviť pútavý newsletter, ktorý si vaši čitatelia radi prečítajú sa dozviete už nabudúce.
-Lucia