Ako analyzovať dáta v obsahovom marketingu?

Prečo je zbieranie dát a ich analýza v obsahovom marketingu dôležitá? Finálna odpoveď je jasná. Aby sme vedeli, čo funguje a čo naopak nie na nášho zákazníka. Pretože vytvárať obsah, ktorý neprináša konverzie, je strata času a peňazí.

V ideálnom svete by mal vytváraný obsah zákazníka zaujať, mal by zvýšiť povedomie o značke, zlepšovať jeho reputáciu a mali by sme získať nového zákazníka a tiež si zákazníka udržať. Vtedy je každá značka spokojná a môže povedať: Obsahový marketing funguje. Prináša mi predaje.

Júlia Micháleková, z agentúry DASE, sa v praxi pohybuje od roku 2009. Začínala s manažovaním SEO projektov, neskôr viedla online agentúru VISIBILITY. Teraz sa naplno venuje DASE – prvej agentúre na Slovensku, ktorá sa zameriava výlučne na webovú analytiku. Júliu sme oslovili, aby sme sa spoločne porozprávali, akú rolu aktuálne zohrávajú dáta a ich analýza v obsahovom marketingu.

Nahrávané v máji 2022.

Jana Malaga
Jana Malaga

Janka už pred rokmi založila prestížnu súťaž BLOGER ROKA, v ktorej boli rok čo rok oceňovaní tí najpopulárnejší a najtalentovanejší slovenskí blogeri. S prerodom blogerov na influencerov sa začala viac venovať práve influencer marketingu. Je jedným z najväčších slovenských expertov na influencer marketing, no jej doménou je aj ten obsahový. Svoje znalosti z content aj influencer marketingu zúročuje v Contedy - agentúre, ktorú hrdo a úspešne vedie od jej samotného začiatku. Keďže time manažment má v malíčku, keď sa nevenuje práci, teší sa zo spoločnosti svojich dvoch synov, pohára dobrého vína alebo poctivého jedla.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Najnovšie podcasty