Influencer marketing trendy 2024 (8′)

V najnovšej epizóde podcastu sa s Janou Malaga pozrieme na top 3 trendy v influencer marketingu pre rok 2024:

  • TikTok je na vzostupe: Treba zvážiť, či je táto platforma pre vašu značku vhodná, s ohľadom na slabú penetráciu a výzvy spojené s Gen Z užívateľmi.
  • Multichannel influencer marketing: Pre úspešné kampane je dôležité osloviť cieľovú skupinu na viacerých platformách, vrátane TikToku, Instagramu a YouTube.
  • Online reputačný manažment: Značky by mali považovať influencerov nielen za tvorcov obsahu, ale aj za zákazníkov. Týmto spôsobom môžu získať referencie a posilniť svoju dôveryhodnosť.Zisti, ktorý z týchto trendov je pre vašu značku najvhodnejší.

Počúvajte náš podcast a čítajte blog Contedy pre viac informácií o týchto témach a ďalších trendoch v oblasti influencer marketingu.

 

Jana Malaga
Jana Malaga

Janka už pred rokmi založila prestížnu súťaž BLOGER ROKA, v ktorej boli rok čo rok oceňovaní tí najpopulárnejší a najtalentovanejší slovenskí blogeri. S prerodom blogerov na influencerov sa začala viac venovať práve influencer marketingu. Je jedným z najväčších slovenských expertov na influencer marketing, no jej doménou je aj ten obsahový. Svoje znalosti z content aj influencer marketingu zúročuje v Contedy - agentúre, ktorú hrdo a úspešne vedie od jej samotného začiatku. Keďže time manažment má v malíčku, keď sa nevenuje práci, teší sa zo spoločnosti svojich dvoch synov, pohára dobrého vína alebo poctivého jedla.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Najnovšie podcasty