Ako dokáže obsahový marketing zvyšovať výkon (performance)?

Zatiaľ čo veľké spoločnosti môžu minúť tisíce na budovanie značky, väčšina podnikov sa musí fokusovať na spodnú hranicu, aby zostala zisková. A fokusovanie je presne to, na čom stavia výkonnostný marketing.

V dnešnom svete zameranom na výkon je digitálny marketing o zasiahnutí správnych ľudí na správnom zariadení a v správnom čase. Ale ak ich aj viete zasiahnuť, musíte im ponúknuť relevantný obsah (content). Ak sú tieto dva svety v synergii, kampaň je úspešná.

Okrem lepšieho sledovania je výkonnostný marketing zameraný na návratnosť investícií, čo pre klienta-inzerenta znamená menšie riziko. Pretože míňať tisíce na marketingové kampane môže byť pre mnohé začínajúce značky likvidačné.

Náš hosť, Robo Lelkes, pracoval viac ako 4 roky v RIESENIA.com, ktorí sú lídrom v správe kampaní, v oblasti cielenia a automatizácie. Je Google Certified Trainer. Venuje sa nielen správe výkonnostných kampaní, ale aj rozvoju biznisov v online prostredí.

Kľúčovými témami talku boli P ako performance, A ako attribution.

Diskusiu moderuje Jana Malaga, špecialistka na obsahový marketing a influencer marketing.

 

Jana Malaga
Jana Malaga

Janka už pred rokmi založila prestížnu súťaž BLOGER ROKA, v ktorej boli rok čo rok oceňovaní tí najpopulárnejší a najtalentovanejší slovenskí blogeri. S prerodom blogerov na influencerov sa začala viac venovať práve influencer marketingu. Je jedným z najväčších slovenských expertov na influencer marketing, no jej doménou je aj ten obsahový. Svoje znalosti z content aj influencer marketingu zúročuje v Contedy - agentúre, ktorú hrdo a úspešne vedie od jej samotného začiatku. Keďže time manažment má v malíčku, keď sa nevenuje práci, teší sa zo spoločnosti svojich dvoch synov, pohára dobrého vína alebo poctivého jedla.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Najnovšie podcasty