Ako predávať v dobe covidovej?

E-Commerce, čiže predávanie výrobkov alebo služieb cez internet, je v nevyhnutným, aby značky nahrádzali osobný kontakt a dokázali byť v spojení so zákazníkom v takej miere, aby predali. I keď bezkontaktne.

Vedie vojna o pozornosť, vašu pozornosť, pozornosť vašich zákazníkov. Značky manipulujú, aby dosiahli svoje. Predali v dobe covidovej. Využíva sa psychológia predaja len, aby sa maximalizoval predaj.

Vedeli ste, že 95 % eshopov neprežije prvých 5 rokov podnikania. Ak poznáte tajné taktiky, máte obrovský náskok. Poučte sa z chýb iných.

Viac nám povedala Simona Kubán, špecialista na predajnú psychológiu, SCR interactive.

 

Jana Malaga
Jana Malaga

Janka už pred rokmi založila prestížnu súťaž BLOGER ROKA, v ktorej boli rok čo rok oceňovaní tí najpopulárnejší a najtalentovanejší slovenskí blogeri. S prerodom blogerov na influencerov sa začala viac venovať práve influencer marketingu. Je jedným z najväčších slovenských expertov na influencer marketing, no jej doménou je aj ten obsahový. Svoje znalosti z content aj influencer marketingu zúročuje v Contedy - agentúre, ktorú hrdo a úspešne vedie od jej samotného začiatku. Keďže time manažment má v malíčku, keď sa nevenuje práci, teší sa zo spoločnosti svojich dvoch synov, pohára dobrého vína alebo poctivého jedla.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Najnovšie podcasty