Čo nás Spotify môže naučiť o obsahovom marketingu?

Kým vo februári 2020 sme sa rozprávali na tému podcastov a spomínali sme aj platformu Spotify, teraz sa na ňu pozrieme detailnejšie.

Hudobná streamingová služba Spotify bola spustená v 2008, od marca tohto roka je prístupná dokonca v slovenskom jazyku.

Aké formáty vyhovujú značkám najviac, aby zasiahli svojím obsahom potenciálnych zákazníkov cez Spotify? Viete, aký majú vek a v akom meste bývajú poslucháči Spotify? Toto a tiež oveľa viac nám prezradil Matúš Konečný, Senior Client Partner pre Spotify v Httpool.

Jana Malaga
Jana Malaga

Janka už pred rokmi založila prestížnu súťaž BLOGER ROKA, v ktorej boli rok čo rok oceňovaní tí najpopulárnejší a najtalentovanejší slovenskí blogeri. S prerodom blogerov na influencerov sa začala viac venovať práve influencer marketingu. Je jedným z najväčších slovenských expertov na influencer marketing, no jej doménou je aj ten obsahový. Svoje znalosti z content aj influencer marketingu zúročuje v Contedy - agentúre, ktorú hrdo a úspešne vedie od jej samotného začiatku. Keďže time manažment má v malíčku, keď sa nevenuje práci, teší sa zo spoločnosti svojich dvoch synov, pohára dobrého vína alebo poctivého jedla.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Najnovšie podcasty