Čo ste o SMS kampaniach netušili

Už dávno pre nás nie je mobil len prostriedkom, aby sme niekoho počuli a poslali mu textovú správu. Využívame ho vďaka aplikáciám aj na platenie, manažovanie domácnosti i seba. Neustále ho držíme v rukách. Preto keď pípne SMS, je za okamih prečítaná.

Tieto textové správy, sa však dajú využiť aj ako krátke reklamné posolstvo, ktorým vieme zákazníka upozorniť na limitovanú ponuku, novinku či otvorenie novej prevádzky. Výborný marketingový nástroj, ktorým sa dá zefektívniť multi-channel marketing nejednej značky a integrovať ho do obsahového marketingu.

Reklamná slepota ovplyvňuje značky aj vo výbere a v neustálom skúšaní marketingových nástrojov. Ako obsah v sms dokáže zasiahnuť zákazníka, nám priblíži nenapraviteľný optimista Matej Kostolný, ktorý v O2 takmer 2 roky pomáha značkám s nastavením a optimalizáciou sms kampaní.

 

Jana Malaga
Jana Malaga

Janka už pred rokmi založila prestížnu súťaž BLOGER ROKA, v ktorej boli rok čo rok oceňovaní tí najpopulárnejší a najtalentovanejší slovenskí blogeri. S prerodom blogerov na influencerov sa začala viac venovať práve influencer marketingu. Je jedným z najväčších slovenských expertov na influencer marketing, no jej doménou je aj ten obsahový. Svoje znalosti z content aj influencer marketingu zúročuje v Contedy - agentúre, ktorú hrdo a úspešne vedie od jej samotného začiatku. Keďže time manažment má v malíčku, keď sa nevenuje práci, teší sa zo spoločnosti svojich dvoch synov, pohára dobrého vína alebo poctivého jedla.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Najnovšie podcasty