Marketing pre gastro nie je o dokonalých videách, ale o emócii
Daniel „Čoje“ Feranec je jeden z najobľúbenejších foodblogerov na Slovensku, ktorý zaujal rolu paparazziho medzi gastro prevádzkami. 🥘📸 Od roku 2015 recenzuje rôzne podniky a momentálne jeho Instagram profil prekvitá video obsahom, kde zdieľa novinky z gastro sveta. Jeho sledovatelia sa tak dozvedia o nových reštauráciách, kaviarňach, pizzériach a viac, či už konvenčných alebo menej obvyklých.
Vždy blogoval „len“ na sociálnych sieťach, vraj kvôli pohodlnosti. Aj vďaka nim však veľmi rýchlo vystrelil 🚀, keď sa tvorba obsahu na Instagrame začala rozvíjať. Strategicky si obsah neplánuje, spoluprácu neberie každú a navyše do propagácie príspevkov peniaze nedáva. Jeho obsahu sa však v segmente veľmi darí. Tak čo sa skrýva za jeho úspechom? 🔎
OBSAH EPIZÓDY:
- Daniel je aj skúsený dlhoročný marketér. Koľko míňa na reklamu?
- Ako vníma foodblogerskú scénu?
- Ako by podľa neho mala vyzerať dobrá propagácia pre gastro podnik?
- Tipy na chytľavý obsah 💡
- A na záver sme ho potrápili zákernou otázkou: Ak by mal neobmedzený budget, ktorý by mohol investovať do obsahu, ako by ho využil?
🎤 Podcast moderuje Jana Malaga, špecialistka na influencer & content marketing, zakladateľka projektu BLOGER ROKA a v súčasnosti CEO agentúry Contedy.
📌 A pokiaľ sa o Influencer marketingu chcete dozvedieť viac, určite nezabudnite sledovať naše sociálne siete:
https://www.facebook.com/contedysk
https://www.instagram.com/contedysk/
https://www.linkedin.com/company/contedy