Eutanázia sociálnych sietí. Áno – nie?

Za posledné roky nám pribudlo veľa FB stránok, kde počet sledovateľov počítame na stovky a tisícky, ale príspevky majú 0-10 lajkov. Interakcie s publikom výrazne klesli.

Správcovia týchto „chorých“ sociálnych profilov uvažujú, ako ich vyliečiť z tejto novodobej choroby. Existuje na to liek, alebo je profil odsúdený na eutanáziu?

Peter Šebo, zakladateľ agentúry PS:Digital, ktorý je tiež organizátorom známej konferencie Digital RULEZZ, pôsobí tiež ako Google Certified Trainer, nám poradí, ako si urobiť audit svojho FB pagu a vyhodnotiť či má alebo nemá význam byť na Facebooku ďalej aktívny a udržiavať ho vitálny a pri živote aj v roku 2020.

 

Jana Malaga
Jana Malaga

Janka už pred rokmi založila prestížnu súťaž BLOGER ROKA, v ktorej boli rok čo rok oceňovaní tí najpopulárnejší a najtalentovanejší slovenskí blogeri. S prerodom blogerov na influencerov sa začala viac venovať práve influencer marketingu. Je jedným z najväčších slovenských expertov na influencer marketing, no jej doménou je aj ten obsahový. Svoje znalosti z content aj influencer marketingu zúročuje v Contedy - agentúre, ktorú hrdo a úspešne vedie od jej samotného začiatku. Keďže time manažment má v malíčku, keď sa nevenuje práci, teší sa zo spoločnosti svojich dvoch synov, pohára dobrého vína alebo poctivého jedla.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Najnovšie podcasty