Influencer marketing bez dizajn manuálu? /w Adrián Juráček (32′)

Značka, ktorá nemá vizuálne hranice, sa v kampani ľahko stratí.
S dizajnérom Adriánom Juráškom zo štúdia MALINA rozoberáme, prečo je konzistentný vizuál kľúčový aj pri práci s influencermi.

💡 Ako vplýva vizuálna identita na zapamätateľnosť značky
💡 Prečo nestačí tvorcom poslať logo
💡 Ako môže vyzerať jednoduchý influencer style guide
💡 A čo odlíši tvoju kampaň od chaosu na feede

🎙 Moderuje @jankamalaga z Contedy

Jana Malaga
Jana Malaga

Janka už pred rokmi založila prestížnu súťaž BLOGER ROKA, v ktorej boli rok čo rok oceňovaní tí najpopulárnejší a najtalentovanejší slovenskí blogeri. S prerodom blogerov na influencerov sa začala viac venovať práve influencer marketingu. Je jedným z najväčších slovenských expertov na influencer marketing, no jej doménou je aj ten obsahový. Svoje znalosti z content aj influencer marketingu zúročuje v Contedy - agentúre, ktorú hrdo a úspešne vedie od jej samotného začiatku. Keďže time manažment má v malíčku, keď sa nevenuje práci, teší sa zo spoločnosti svojich dvoch synov, pohára dobrého vína alebo poctivého jedla.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Najnovšie podcasty