Prečo doména značky (nie) je dôležitá

WWW – to sú tri písmená, ktorými sa začína príbeh každej značky na internete. World wide web (www) je distribuovaný hypertextový internetový informačný systém. Tento systém umožňuje univerzálny prístup k širokému portfóliu dokumentov, ktoré obsahujú odkazy na iné miestne alebo vzdialené dokumenty. Za skratkou www sa skrýva Tim Berners-Lee, ktorý vytvoril základy pre World Wide Web ešte v roku 1990.

Ako veľmi je pre značky dôležitý názov domény a písmenká, ktoré nasledujú za www? Treba sa už pri tvorbe mena pre značku zamýšľať nad tým, ako bude vyzerať jej doména? A prečo môže byť skvelý názov firmy bez voľnej domény tým najdrahším rozhodnutím vznikajúcej spoločnosti? Aj na to odpovedala v epizóde podcastu Mirka Pastierová, spolumajiteľka a spoluzakladateľka GoBigname.

Jana Malaga
Jana Malaga

Janka už pred rokmi založila prestížnu súťaž BLOGER ROKA, v ktorej boli rok čo rok oceňovaní tí najpopulárnejší a najtalentovanejší slovenskí blogeri. S prerodom blogerov na influencerov sa začala viac venovať práve influencer marketingu. Je jedným z najväčších slovenských expertov na influencer marketing, no jej doménou je aj ten obsahový. Svoje znalosti z content aj influencer marketingu zúročuje v Contedy - agentúre, ktorú hrdo a úspešne vedie od jej samotného začiatku. Keďže time manažment má v malíčku, keď sa nevenuje práci, teší sa zo spoločnosti svojich dvoch synov, pohára dobrého vína alebo poctivého jedla.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Najnovšie podcasty