Prečo obsahový marketing potrebuje kreatívu?

Kľúčovou úlohou marketérov je generovať záujem. Viete však, ako správne na to? Môže pomôcť práve kreatívne myslenie. Kreativita je alfou a omegou reklamy ešte z čias pred nástupom internetu a digitálneho marketingu. Umožňuje nám zapamätať si informáciu, ktorá môže viesť k vyššiemu rozpoznaniu značky a zvýšeniu predaja. V dobe, kedy sa firmy zaujímajú často len o zisk však kreativita dosť trpí.

Aby ste sa v tejto dobe odlíšili od svojej konkurencie a zaujali svojich zákazníkov, je potrebné myslieť „out of the box”. Viete však ako kreatívne myslenie rozvíjať či cibriť? To ako vyzerá deň kreatívca, ako prebieha tvorivý proces alebo aké sú najefektívnejšie kreatívne techniky, nám priblíži Peter Ižo, ktorý pôsobí ako kreatívny riaditeľ v agentúre MADE BY VACULIK.

Jana Malaga
Jana Malaga

Janka už pred rokmi založila prestížnu súťaž BLOGER ROKA, v ktorej boli rok čo rok oceňovaní tí najpopulárnejší a najtalentovanejší slovenskí blogeri. S prerodom blogerov na influencerov sa začala viac venovať práve influencer marketingu. Je jedným z najväčších slovenských expertov na influencer marketing, no jej doménou je aj ten obsahový. Svoje znalosti z content aj influencer marketingu zúročuje v Contedy - agentúre, ktorú hrdo a úspešne vedie od jej samotného začiatku. Keďže time manažment má v malíčku, keď sa nevenuje práci, teší sa zo spoločnosti svojich dvoch synov, pohára dobrého vína alebo poctivého jedla.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Najnovšie podcasty