Stratégia značky: Mozog alebo srdce každej značky?

Je súčasťou marketingovej stratégie, avšak často ju marketéri oddeľujú a zabúdajú na jej dôležité súčasti, postupy a esenciu. Nemusí tak firme priniesť želané výsledky.

Čo hovorí stratégia značky? Viac o tom povedali Naďa a Anka, ktoré vybudovali spoločnosť Levosphere. Vypracovali jedinečný Levosphere koncept Biznis Marketingovej StratégieTM, ktorý odpovedá na potreby podnikov rôznych veľkostí aj zamerania.

 

Jana Malaga
Jana Malaga

Janka už pred rokmi založila prestížnu súťaž BLOGER ROKA, v ktorej boli rok čo rok oceňovaní tí najpopulárnejší a najtalentovanejší slovenskí blogeri. S prerodom blogerov na influencerov sa začala viac venovať práve influencer marketingu. Je jedným z najväčších slovenských expertov na influencer marketing, no jej doménou je aj ten obsahový. Svoje znalosti z content aj influencer marketingu zúročuje v Contedy - agentúre, ktorú hrdo a úspešne vedie od jej samotného začiatku. Keďže time manažment má v malíčku, keď sa nevenuje práci, teší sa zo spoločnosti svojich dvoch synov, pohára dobrého vína alebo poctivého jedla.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Najnovšie podcasty