Výber influencera je prvý a najdôležitejší krok pri každej úspešneinfluencerskej kampani 👣
Hoci Google vám ponúkne množstvo článkov plných zaujímavých rád, výber ide často nad rámec jednoduchých metrík ako sú followeri a interakcie. Do výberu sa vám potom môžu dostať persóny, ktoré síce budú mať dobré čísla, ale pre vašu značku nemusia byť vhodné. 🙅
V najnovšej epizóde podcastovej série INFLUENCER MARKETING OD A PO Z prinášame podnetný rozhovor s Tomášom Vépim 🎙️ ktorý tvrdí, že dnes už na počte followerov až tak nezáleží a často sú omnoho dôležitejšie iné faktory. Tomáš sa venuje komunikácii aj psychológii, a evanjelizuje dôležitosť reči tela v bežnom i pracovnom živote.
DOZVIETE SA:
- Dá sa na diaľku, bez toho, aby si sedel s človekom zoči voči, vyčítať z reči tela, aký je?
- Aké sú pozitívne a negatívne značky pri reči tela?
- Pri firmách býva Influencerom je aj samotný CEO firmy – čo by si mal uvedomiť pri komunikácii?
- Na čo si dať pozor pri prezentácii značky na webe a komunikácii na sociálnych sieťach?
- Ako využiť kolegov na propagáciu firiem a značiek tak, aby toto promo prinieslo značke osoh?
Aj zamestnanci firiem môžu byť influencermi – ako zo svojich kolegov spraviť tvorcov obsahu, ktorí budú vedieť promovať firmu, v ktorej pôsobí? Ako zabezpečiť, aby táto propagácia priniesla značke osoh?
🎤 Podcast moderuje Jana Malaga, špecialistka na influencer & content marketing, zakladateľka projektu BLOGER ROKA a v súčasnosti CEO agentúry Contedy.
🎧 Celú epizódu nájdete aj na SPOTIFY: