Tieto kampane kraľovali na Valentína 2020

Nedávno sme tu mali sviatok lásky. Už spravidla ho každoročne slávia zaľúbenci, priatelia, rodinky a v neposlednom rade podnikatelia a marketéri. S Valentínom totižto prichádzajú nové zadania „vymyslieť niečo waw, originálne, nápadité, virálne, … „.

Deň svätého Valentín 2020 očami kretívcov

Vytvoriť dobrú reklamnú kampaň s témou tohto sviatku vie byť poriadny oriešok. Jedná sa o sviatok milovaný i nenávidený, prirodzene podliehajúci gýču. Ako teda na takúto kampaň? Odpoveď nájdeme v prehľade (podľa nás) najlepších kampaní a reklamných postov roku 2020 vytvorených pri príležitosti dňa sv. Valentína (den svatého Valentýna 2020).

Popravde, tento rok nebolo náročné vybrať top obsah, bolo ho pomenej,
lebo mnohé značky tento sviatok odignorovali.
Alebo bol tak nevýrazný, že nám nebrnkol do nosa.

– Jana Malaga, Influencer & Content Marketing Specialist

Pandora s najlepším sloganom

Pandora opäť dokázala, že téma lásky je jej blízka. Nevtieravá kampaň so sloganom ,,Show her that you know her.“ poukazuje na lásku v jednoduchých a obyčajných momentoch šťastia. USP Pandory je práve možnosť personalizovať náramok príveskami podľa toho, čo obľubujeme.Kampaň nabáda ľudí venovať blízkym na Valentína personalizovaný šperk od Pandory a ukázať im tak, že ich skutočne poznáme a vieme, čo ich robí výnimočnými. Kampaň, ktorá zaručene osloví široké publikum!

Zaostrené na mužov

Hornbach sa tento rok zameral na lásku, ktorá je tu od nepamäti. Lásku muža k manuálnej práci bravúrne prepojil s ich predajom stavebných potrieb. Postom muža vŕtajúceho do steny s popisom ,,Spolu dokážeme zdolať každú prekážku. Naveky spolu. Len ty a tvoja vŕtačka.“ vtipným spôsobom poukázal na kvalitu svojich produktov a zároveň ironickým spôsobom reagoval na Valentína, čím sa určite nejednému mužovi trafil do vkusu, a nás pobavili.

Valentínska večera? Tento rok sushi!

S nápaditým marketingom prišla aj značka sushi time, ktorá v rámci tohto sviatku na krabičky so sushi umiestnila nálepky s textami ako ,,Ja a ty sme ako nerozlučná rolka. Milujem, keď ma objímaš ako riasa nori ryžu v maki.“ alebo ,,Žiť bez teba je ako pokúšať sa jesť sushi jednou paličkou. Nemožné!“. Krásny, nápaditý a nízko nákladový marketing v rámci Valentína, ktorý zaručene poteší nejedného milovníka sushi. Lepšie ako bonboniéra!

S láskou k pohybu

Adidas sa tento rok poďakoval svojim priaznivcom so špeciálnou edíciou tenisiek Adidas ultra boost 8-bit graphic hearts s motívom grafických srdiečok, ktoré vyšli do predaja práve na Velentína. Ide o skvelý marketingový ťah, ktorým Adidas zdôraznil lásku k svojim priaznivcom a jeho zákazníci nimi radi vyjadria lásku k športu. Takéto prevedenie tenisiek známej značky je zároveň zberateľským kúskom, čo Adidasu ešte pridá na zisku.

Ako to zvládli slovenské a české influencerky?

V príchodom Valentína sme narazili na veľa súťaží a giweaways, na deň svätého Valentína nás nič neprefackalo. Na slovenskom a českom Instagrame bol relatívny pokoj a klídek.

Tento Valentín krásne poňala Tatiana Žideková reklamným postom na valentínsku kolekciu. Post má úžasnú pohodovú atmosféru sobotňajšieho rána v posteli a zobrazuje tú najúprimnejšiu lásku – lásku matky k dieťatu. Výrazne červené valentínske pyžamá od moon collection robia už tak rozkošnú fotografiu vo feede ešte zachytiteľnejšou.

Influencerka Patrícia, na Instagrame známa ako Patrabene, Valentín zvládla s dávkou humoru. Post kde je zachytená priamo Patrícia s obrovskými natáčkami nanášajúca si make-up Cellular Cushion od značky Nivea, doplnila popisom so storkou o tom, ako zo začiatku vzťahu chcela byť ,,chrumkavá“ čo ju následne stálo valentínske darčeky. Vtipná story, ktorá sa týka nejednej z nás, citlivo doplnená o reklamu na make-up bola zaručene skvelou voľbou.

Za mňa urobila top obsah @simonakrainova. Prečo? Pozrite sa na jej post! Všetky mamičky, ktoré si chcú na Valentína užiť svoju polovičku jej nápad s úsmevom na perách ocenia. A povedia si: „Och, keby to tak bolo možné naozaj!“

-Jana Malaga

valentin 2020 simona krainova instagram

Poznámka: keď priebežne nájdeme či nájdete vy zablúdenú Valentínsku kampaň 2020 (najmä SK + CZ), radi ju sem doplníme. Stačí nám napísať na info@contentagency.sk

Jana Malaga

Janka už pred rokmi založila prestížnu súťaž BLOGER ROKA, v ktorej boli rok čo rok oceňovaní tí najpopulárnejší a najtalentovanejší slovenskí blogeri. S prerodom blogerov na influencerov sa začala viac venovať práve influencer marketingu. Je jedným z najväčších slovenských expertov na influencer marketing, no jej doménou je aj ten obsahový. Svoje znalosti z content aj influencer marketingu zúročuje v Contedy – agentúre, ktorú hrdo a úspešne vedie od jej samotného začiatku. Keďže time manažment má v malíčku, keď sa nevenuje práci, teší sa zo spoločnosti svojich dvoch synov, pohára dobrého vína alebo poctivého jedla.
Facebook
Twitter
LinkedIn

Prečítajte si aj...