3 novinky v influencer marketingu v 1. polroku 2023

Ani sme sa nenazdali a polovica roku 2023 je za nami. Čo nám zatiaľ stihol priniesť v oblasti influencer marketingu? Poďme sa spoločne pozrieť na TOP 3 novinky.

#1 Zlatý pie za performance influencer marketing získal e-shop Factcool

Prestížne ocenenie „Zlatý pie“ v kategórii  Performance a podkategórii Influencer marketingu a Social media, získal e-shop Factcool. Cena iba potvrdila úspech kampane, ktorá premyslene využívala vplyv influencerov na sociálnych sieťach. 

Hlavnou tvárou bola Tatiana Žideková, ktorá prostredníctvom svojich stories na sociálnych sieťach dokázala zaujať a angažovať viac ako 50 000 zákazníkov, ktorí preklikli na e-shop klienta

Jej autentický a presvedčivý prístup vytvorili výnimočnú synergickú kombináciu. Tá viedla k výraznému nárastu povedomia o klientovi a zvýšeniu počtu predajov na e-shope.

#2 Content agency mení svoje meno na Contedy

Contedy, predtým známa ako Content agency, sa etablovala ako úspešná full service influencer a content agentúra a stala sa obľúbenou voľbou klientov. Za uplynulé roky si vybudovala pevné postavenie na trhu a môže sa s hrdosťou pochváliť najväčšou databázou priamych kontaktov na slovenských influencerov. 

Jej vynikajúce referencie zahŕňajú spolupráce s renomovanými značkami ako UPC Slovakia, Lelosi, Yves Rocher, Reserved, Empik Foto, Cord Blood Center a desiatky ďalších. 

Jana Malaga, zakladateľka a výkonná riaditeľka Contedy, je z tejto kreatívnej transformácie nadšená: „Nový názov, Contedy, je vyjadrením našej viery v to, že prepojenie zrozumiteľnosti a zapamätateľnosti je v našom živote a práci kľúčové. Veríme, že ponúkanie kvalitných služieb je rovnako dôležité ako názov, ktorý je ľahko uchopiteľný pre našich klientov. S Contedy otvárame dvere novým možnostiam a spôsobom, ako sa prezentovať.

Aj napriek zmene názvu zostávajú hodnoty a ciele firmy nezmenené. Meno Contedy len odráža stálu snahu prinášať pre zákazníkov autentické príbehy a budovať dlhodobé vzťahy s klientmi. 

#3 Prvá špecializovaná konferencia zameraná na influencer marketing prichádza do Bratislavy

Jedinečná konferencia, pod taktovkou IAB Slovakia prinesie vzácnu príležitosť spoznať najnovšie trendy a poznatky zo sveta influencer marketingu.

Podujatie prinesie okrem networkingových aktivít 8 speakrov s bohatými skúsenosťami v oblasti influencer marketingu. Tí budú určite inšpiratívnym zdrojom pre všetkých účastníkov.

Konferencia sa bude venovať rôznym témam a aspektom influencer marketingu: výber správneho influencera, využitie sofistikovaných nástrojov a dát, účinné stratégie na podporu značky a predaja produktov, budúcnosť influencer marketingu a mnoho ďalších.

Nech už ste značka, marketér alebo len zvedavý na túto oblasť, táto konferencia je pre vás. Nechajte sa inšpirovať odborníkmi, získajte cenné poznatky a nadviažte nové kontakty s ďalšími profesionálmi zo sveta influencer marketingu.

Prvá špecializovaná konferencia zameraná na influencer marketing sa uskutoční už 31. mája 2023 v Bratislave. Vstupenky si zakúpite tu: https://event.iabslovakia.sk 

Miroslav Gerbel

Miro vždy bol skejťák telom aj dušou. Po troch zlomených končatinách a štyroch stavcoch už iba dušou. Od svojich 14tich rokov sa venoval filmárčine, ktorú aj vyštudoval. Považuje sa za samozvaného odborníka na československú rapovú hudbu, čo ho priviedlo okrem práce s vizuálom aj ku copywritingu.
Facebook
Twitter
LinkedIn

Prečítajte si aj...