Čo je to Swipe Up?

Funkcia Swipe Up od sociálnej siete Instagram neprešla od svojho prvého uvedenia takmer žiadnymi zmenami, napriek tomu sa však teší mimoriadnej pozornosti. Úlohou Swipe Up je rýchlo a jednoducho presmerovať diváka z Insta Stories na požadovaný web. Nie každý však môže Swipe Up používať. Prečo je tomu tak a ako to možno zmeniť sa dozviete v tomto článku.

 

Je Swipe Up skutočne tak užitočnou funkciou, akou sa tvári?

Z hľadiska marketingu určite áno. Aj používatelia sociálnej siete Instagram si túto vychytávku pochvaľujú. Vďaka nej môžu priamo počas sledovania Insta Stories vykonať požadovanú akciu. Stačí len potiahnuť prstom zdola nahor. Tento čin vás priam zázračne prenesie presne na miesto, na ktoré Insta Story odkazovalo, bez zbytočného preklikávania sa do popisu profilu. Značky a influenceri tak môžu rozšíriť povedomie o produktoch a službách a efektívne zarábať.

Kto môže funkciu Swipe Up používať?

Užitočná funkcia Swipe Up je na Instagrame k dispozícii všetkým tým, ktorí sociálnu sieť využívajú ako svoj zdroj príjmov a pridávajú príspevky z firemného účtu. Podmienku firemného účtu nie je komplikované splniť. Tým sa však celý proces iba začína.

Väčšina používateľov Instagramu zostane bezradne zaseknutá v prvej fáze, keďže na to, aby bola funkcia Swipe Up plne funkčná, je potrebné overenie samotným Instagramom, alebo počet sledovateľov prevyšujúcich 10 000. Pre toho, kto tieto podmienky nespĺňa, je Swipe Up nedosiahnuteľný cieľ. Aspoň donedávna tomu tak bolo…

 


10 OVERENÝCH TECHNÍK NA INSTAGRAME PRINÁŠAJÚCE INFLUENCEROM VIAC SRDIEČOK


Ako získať funkciu Swipe Up s menej než 10 000 sledovateľmi?

Prinášame postupný a mimoriadne efektívny návod na to, ako vyzbrojiť svoj Instagram funkciou Swipe Up, bez nutnosti kupovania fejkových sledovateľov. Tí by totiž ovplyvnili štatistiky vášho profilu, znížili ER, čo by mohlo mať v konečnom dôsledku presne opačný efekt, než o aký sa snažíte. Na to, aby ste vašich sledovateľov spoľahlivo a hlavne rýchlo dostali z bodu A do bodu B, musíte spraviť nasledovné.

IGTV je vaším komplicom

V prvom rade si musíte spraviť profil v Instagram TV (IGTV). Následne nahráte video, ktorého dĺžka sa musí pohybovať od 15 sekúnd až po 10 minút. To už je na vás. Vo videu treba vysvetliť, na čo URL adresa, ktorú vložíte do popisu videa, odkazuje. Potom video zverejnite. Na Insta Stories nahráte príspevok o produkte či službe, ktorú sa snažíte zviditeľniť, alebo priamo predať. V tomto Insta Story sa ako zázrakom objaví kolonka, podobná tej Swipe Up. URL adresu do nej vložiť nemožno, no môže sa stať sprostredkovateľom medzi príspevkom a IGTV videom. A to predsa URL adresu obsahuje. Hotovo. Obstojná náhrada funkcie Swipe Up.

Jana Malaga

Janka už pred rokmi založila prestížnu súťaž BLOGER ROKA, v ktorej boli rok čo rok oceňovaní tí najpopulárnejší a najtalentovanejší slovenskí blogeri. S prerodom blogerov na influencerov sa začala viac venovať práve influencer marketingu. Je jedným z najväčších slovenských expertov na influencer marketing, no jej doménou je aj ten obsahový. Svoje znalosti z content aj influencer marketingu zúročuje v Contedy – agentúre, ktorú hrdo a úspešne vedie od jej samotného začiatku. Keďže time manažment má v malíčku, keď sa nevenuje práci, teší sa zo spoločnosti svojich dvoch synov, pohára dobrého vína alebo poctivého jedla.
Facebook
Twitter
LinkedIn

Prečítajte si aj...