Vyskúšali ste už funkciu partnerský príspevok na instagrame? Tá umožňuje používateľom zverejniť posty alebo Reelska na dvoch profiloch naraz. Tvorcovia obsahu a značky tak vedia osloviť nielen nové publikum, ale zvýšiť aj svoj zásah a interakcie. V tomto článku sa dozviete, čo sú Instagramové partnerské príspevky, ako ich vytvoriť a tiež výhody s nimi spojené.
Čo je to partnerský príspevok?
Zjednodušene ide o jeden post alebo Reelsko, ktoré sa zobrazí na profile dvoch rôznych používateľovv rovnakom čase. To nie je všetko, tieto príspevky sa navzájom delia aj o lajky, komentáre a počty uložení.
Celé je to veľmi jednoduché. Jeden z používateľov vytvorí príspevok a potom pozve druhého, aby bol uvedený ako spolupracovník. Po prijatí pozvania, ktoré mu príde do súkromnej správy, sa príspevok zobrazí u oboch používateľov.
Táto funkcia je zatiaľ dostupná iba pre klasické posty a Reelska, čiže partnera nemôžete označiť v svojich stories alebo na live streame. Avšak to neznamená, že sa to v budúcnosti nezmení.
Ako vytvoriť partnerský príspevok na Instagrame
Vytvorenie takéhoto príspevku je naozaj jednoduché. Nižšie nájdete 3 rýchle kroky, ako na to:
1. Vytvorte post alebo reels tak, ako zvyknete.
2. Kliknite na „Označiť ľudí“ a objaví sa „Pozvať spolupracovníka“
3. Po kliknutí na túto možnosť vám Instagram ponúkne vyhľadať profil, ktorý chcete týmto spôsobom označiť. Kliknutím naň sa bude daný užívateľ zobrazovať ako spolupracovník. Zatiaľ je možné mať iba jedného partnera v rámci postu alebo Reelska.
Keď uverejníte daný obsah, spolupracovník dostane pozvánku do svojich súkromných správ. Kým ju neprijme, príspevok nebude viditeľný ani na jednom profile. Hneď ako partner pozvánku prijme, post alebo Reelsko sa ukáže u oboch.
Výhody partnerských príspevkov
Existuje mnoho dôvodov, prečo by ste mali túto funkciu aspoň raz vyskúšať, ale dve najväčšie výhody sú dosah na širšie publikum a zvýšenie interakcií s príspevkom.
Viac followerov na instagrame
Zvýšenie zásahu je obrovskou výhodou tejto funkcie. Jediným príspevkom viete osloviť aj publikum druhého profilu. V prípade značky to napríklad znamená, že jej produkt sa dostane k novým potenciálnym zákazníkom v rámci publika spolupracujúceho influencera.
Zvýšené IG interakcie
Partnerský príspevok sa v rovnakom čase ukáže sledovateľom oboch Instagramových profilov, čím sa zvyšuje šanca na získanie väčšieho počtu lajkov, komentárov a uložení. Instagramový algoritmus berie vysoký počet interakcií ako znamenie, že vašim sledovateľom sa daný obsah páči. Je preto pravdepodobné, že aj ďalšie príspevky budú mať lepší dosah 🙂 No skúste.
Prečítajte si tiež:
AKO ZVÝŠIŤ INTERAKCIE NA INSTAGRAME? TIPY OD SKÚSENEJ INFLUENCERKY